Wednesday, June 3, 2009

كلمه معناها كبيييييييييير







18 comments:

romansy said...

الصراحه انا مش فاهم حاجه

بس اقول ايه غلباويه هانم بقى

ShiMOo said...

اممممممممممممم
يعني ايه الكلمة اللي فوق دي اصلا ؟؟؟
اول ما شفتها قلت
"مش فاهمه حاجه" :D
فسيادتك بقى رديتي باخر صوره وقولتي
"ما انا عارفه" :D
شكلي بجد مفهمتش حاجه :(

Boba said...

نعم
؟؟

marmar said...

romansy

ههههههههههههههههه

الحدي يفهم يا فهمى

غلباويه بقى

marmar said...

ShiMOo

ما انا عارفه ان محدش هيفهم الكلمه اللى فوق

قرديت بدل منكم وقلت محدش فاهم حاجه ورديت بنفسى انى عارفه انى محدش فاهم

يلا حلوا الالغاز بقى

ههههههههههه

marmar said...

Boba

نعم الله عليكى

ShiMOo said...

لا والنبي مش وقت ألغاز خالص
ده انا عندي الجوريزم يوم السبت :((

marmar said...

ShiMOo

ربنا معاكم ومعانا ياااااارب

وخلى الالغاز لبعد الامتحانات بقى

ShiMOo said...

marmar
//
ربنا معاكم ومعانا ياااااارب
وخلى الالغاز لبعد الامتحانات بقى
//

يــــــــــــــارب
ونخلي الالغاز لبعد الامتحانات
بس لو نسيت انا فكريني ;)

marmar said...

ShiMOo

ماشى يا قمر

وذاكرى كويس بقى

Big Los3r said...

معقول فعلا يكون قصدك ع اللي في بالي ؟؟

!! a7mad sala7 !! said...

يا خبر ابيض


لالا مش للدرجادى

:P

على فكرة دا كلام كبير اوى :D

marmar said...

Big Los3r

لا اكيد مش اللى فى بالك

:-p :-p :-p

marmar said...

a7mad sala7

ههههههههههه

فعلا معاك حق كلام كبير جدااااااااااااااا

ده انا مكسوفه اقوله حتى

OlivE said...

leh da wad7a gdn
ana fhma kol 7aga
3ndk 72 klma kbera awy

bs ana 3arfaha
s7e7 kbera awy kam 7rf y3ne
:p
:p

slamy ya gamila

marmar said...

olivetree

هعمل نفسى هبله واصدق انك فاهمه كل حاجه

واسترى عليا بقى

:-p :-p :-p

Dr: Mohamed Nasser said...

ممكن اعرف ازاى اكلمك خاص لسبب غايه فى الاهميه

Dr: Mohamed Nasser said...

برجاء ابلاغى غن كيفيه التواصل لسبب غايه فى الاهميه