Saturday, August 30, 2008

انا لو ازيته..................؟؟


انا لو ازيته...؟؟

يااااااااااااااااه معناه كبير اوى بس لو حسناه صح

هنا حماقى بيكلم فيها حبيبته ومتضايق وصعبان عليه نفسه بس مش لازم اننا نتخيلها كده

تخيلوها فى كل حاجه تخيلوها انت وقريبك ؟؟ او انت وصاحبك؟؟ او حتى انت مع نفسك ؟؟

هتستغربوا من انت مع نفسك.....؟؟

هقولك النفس امارة بالسوء يعنى فى ناس كتير بتاذى نفسها وهى مش حاسه وساعات وهى حاسه

انا بقى عملت فلاشه عن انا لو ازيته بس تخيلت فيها نفس تخيل حماقى

باختلاف ...........

ان حماقى وجهها لبنت وبما انى بنت هوجهها لولد

ومش معنى كده انى اقصد حد والله العظيم ابدا علشان محدش يفهم اى حاجه انا مش قصداها


بعديها على طول اكتبلى رد ورايك فالفلاشه

مستنياكم

وكل سنه وانتم طيبين ورمضان كريم

26 comments:

Butterfly said...

فى عندى مشكله فى تنزيل الفلاشه
مش عارفه ليه :(

marmar said...

امممممممممم

اولا اهلا وسهلا بيكى فالبلوج

بصى شيلى اى برنامج متعلق بالفلاش سطبى الينك ده وان شاء الله يشتغل

http://rapidshare.com/files/132122271/Macromedia_Flash_Player_8_2.rar

Butterfly said...

أهلا بيكى انتى كمان :)
أنا عندى Quiek time
بيتهيألى كويس
على العموم هجرب
وشكرا

Butterfly said...

أه نسيت لأقولك
المشكله مش فى تشغيله
المشكله بتحصل وهو بينزل وبيطلعلى errors

7oR@$ said...

مروة هانم

الأول أقول أزيك وبعدين أقول إن الفلاشة حلوة أوي والأغنية دي أنا بحبها أوي وبسمعها كتير وكمان بحب حماقي وشكرا علي الفلاشة الجميلة دي والتحميل شغال والصوت و أقولك عظمة علي عظمة ونأكل الكلب
هههههههههههههههههههههه بس جميلة و الصور حلوة و في النهاية أتمني تكوني بخير

سلام
أحمد عنتر

marmar said...

Butterfly

انا رفعتهولك على الرابيد شير مع ان الرابط الاول شغال

ان شاء الله ينزل ويشتغل

مرسى ليكى يا عسل

marmar said...

عنتر بيه

انا الحمدلله كويسه
والحمدلله ان الفلاشه عجبتك وان الاغنيه بتعجبك

بس حاسب من الكلاب ليكونوا مسعورين ولا حاجه ويعضوك او يريحوا البشريه منك خالص وياكلوك
ههههههههههههههههههه

عموما شكرا ليك وعلى تعبك

halaS demahoM said...

كويس
بس ليه تعليق كده خفيف
كفايه فلاشات بقي احنا داخلين علي رمضان
كل سنه وانتي طيبه
ولو عملتي فلاشات يبقي بلاش حماقي

Butterfly said...

ايه الحلاوه دى :)
بجد شغلك حلو أوى
انا بس عندى تعليقين
1- فى صور مش معمولها cut كويس .
2- زى اللى قلته ل احمد فهمى
ان لو الكلام كان بالعربى هيبقى أحسن .

just my opinion :)

marmar said...

mo7mad salah 3rafa

اولا شك على رايك

ثانيا اكيد مش هنزل فلاشات اغانى فى رمضان


ان شاء الله اعمل فلاشه عن رمضان



ثالثا بالنسبه لحماقى
زى ما انت مش بتحبه مثلا او مش عاي تشوف له فلاشه فى ناس بتحبه واتبسطت جدا بالفلاشه لانها بتحبه او بتحب تسمع الاغنيه

شكرا ليك

ورمضان كريم

marmar said...

Butterfly

بجد انا مبسوطة جدا انك نزلتى الفلاشه وعجبتك

وبالنسبه لملاحظاتك

ان مش عامله cut
الصور ساعات مش بتكون حلوة ده الريزليشون بتاعها كده يعنى نسبه وضوحها مش حلو

والملاحظه التانيه براممج الفلاش اللى عندنا بتكتب انجليزى بس

شكرا ليكى يا قمر

halaS demahoM said...

انا مش قصدي ان انا بكره حماقي
ده اكتر حد حضرت له حفلات
او محضرتش حفلات غير ليه
ده حبيبي
انا اقصد انك متجيش علي الجرح وتتكي
انتي بتلعبي علي وتر حساسا شويه
اللي هو حماقي بس مش اكتر
وطبعا الفلاشه مش محتاجه رايي
سلامي

marmar said...

اها

شكرا ليك يا محمد

وانا عارفه انها جايه على وتر حساس

بس لازم بقى علشان تعيش معاها وتتخيلها اكتر

صفا سارة said...

الفلاشة جامده يا مروة
والاغنية تحفة بجد

marmar said...

مرسى يا صفا


وكويس انها عجبتك


شكر ليكى يا عثل

ومبروك انك ........ وعقبالى يارب

بس من غير اكتئاب

Unknown said...

اول زيارة ......

مدونتك جميلة بجد ومميزه

دى تعتبر احسن اغنيه سمعتها لحماقى ..بجد

جميلة جدا
وكل سنه وانتى طيبه

رمضان كريم

يارب اشوفك على مدونتى


تحياتى

Anonymous said...

حلوه اوى

ما شاء الله

بجد حلوه جدااااااااااااا

تسلم ايديكى

رمضان كريم

و كل سنه و انتى طيبه

سلامات :)

ahmedomar said...

فلاشة جميلة جدا يا مروة

الاغنية والصور وكل حاجة حلوة

حماقى بجد الشريط بتاعة مالوش حل

رمضان كريم

ومستنيين الفلاشات الدينية بقى

سلام

marmar said...

المبرمج المحترف

اهلا وسهلا بيك فالبلوج

والحمدلله انه عجبك

وفعلا هى من احلى اغانى حماقى


عموما وانت طيب

والله اكرم

وان شاء الله تشوفنى فالبلوج عندك

سلام

marmar said...

MaGn0liA

مرسى يا قمر على ردك

ويارب تكون عجبتك

ومنوره البلوج ويارب متكنش اخر زيااره ليكى

وانتى طيبه
الله اكرم

سلامى

marmar said...

ahmedomar

شكرا على ردك يا عمر

هى فعلا اغنيه ملهاش حل وحساسه اوى


وان شاء الله اعمل فلاشه دينيه بس مش ناويه اعمل على اغانى رمضان لانى مش محبة الفكره لانى مش هعمل حجه غير احط صور فوانيس وزينه وشويه طايف وكنافه علشان اللى داخل البلو وهو صايم يجوع


ان شاء الله اعمل حاجه دينى قريب


عموما وانت طيب
والله اكرم


شكرا ليك

Unknown said...

تعرفي الاغنيه دي بجد بجد رائعه

و انتي بتعملي فلاش حلو اوي

تحياتي و ان شاء الله أزورك تاني و مش هتكون الاخيره

:)

ياسمين

Anonymous said...

حلوة الفلاشة كالعادة

كل سنة وانتي طيبة

اخبارك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

marmar said...

عاقلة علي ارض الجنون

هى اغنيه جميله جدا يا ياسمين

والحمدلله ان الغنيه والفلاش عجبوكى

وان شاء الله اشوفك فالبلوج تانى وتشفينى عندك

شكرا ليكى

marmar said...

afew good men

مرسى ان الفلشه عجبتك

ونا الحمدلله كويسه طول ما البلوج كويس وانتم بالف صحه وسلامه ومنورين البلوج

عموما وانت طيب

ورمضان كريم

Ahmed Fahmy said...
This comment has been removed by the author.