Friday, August 1, 2008

HaPpY BiRtHDAY To Me




Happy Birthday To Me

طبعا الموضوع باين من عنوانه

وبما ان الساعه دلوقتى 12 يعنى النهارده 1/8 رسمى يبقى النهارده عيد ميلادى

واخيرا بقى عندى 19 سنه

اواواواواواواواواواواواواو

وطبعا بما انى مرمر تختلف عن الاخرون يبقى لازم هعمل حاجه جديده محدش عملها قبل كده



طبعا هتستغربوا لان فيها حاجه جديده مش عند حد يس محدش يسالنى جبتى اغنيه مروة منين بس انا قلتلكم مرمر تختلف عن الاخرون

يلا عقبال ما يبقى عندى 21 سنه ........... ومتبقوش رخمه وتسالوا ليه؟؟!! علشان انا ارخم مش هقولكم
(ايموشن واحد بيطلع لسانه) ه
بس بلاش والنبى تخاريف على 21 سنه دى والاقى امه لا اله الا الله متصله تباركلى انى هتجوز ولا حاجه
هههههههههههههههههههههههههههههههه

متقعدوش تفكروا وتنسوا الفلاشه
نزلوها وقولولى رايك عمايل ايديا وحيات عنيا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يلا بقى كل سنة وانا طيبه

47 comments:

Ahmed Fahmy said...

و انا اقول اول ما الساعة اتناشر الجو كتم كدة ليه
هههههههههههههه
اتااااااااااااري
الف مبروك يا مرمر و هقول جملتي الشهيرة
عقبال 465465421321321646548798765465
هههههههههههه
و تفضلي تناكفي فينا علاطول و تقرفينا اكتر و اكتر
ههههههههههههه
كل سنة و انتي طيبة يا جميل و ليكي عندي هدية اول ما اشوفك
الف مبروووووووووووووك

Anonymous said...

Kol sana w ente tyba w 3o2bal mlion sana isA

7oR@$ said...

مروة هانم

أزيك ألف مليون مبروك علي ميلادك كان يوم ...... جميل ههههههههههههههه وعقبال 20 سنة وأنت موجودة وعقبال ما نباركلك في جوازك إن شاء الله وأكون معزوم ربنا يوفقك في حياتك ويكون عمرك إلي جاي صعب من إلي فات سوري سرحت
أسهل من إلي فات هههههههههههههه ربنا معاكي

أحمد عنتر

marmar said...

هههههههههههههههه

وانت طيب يا فهمى

وانا عايشه علشان اغلس عليكم واناكفكم امال انا عندى 19 سنه ليه
هههههههههههههه

وانت طيب يا فهمى

marmar said...

احمد بركه

وانت طيب

وعقبال ما مليون سنة ليك انت كمان

marmar said...

عنتر باشا

وانت طيب يا عنتر عقبال ما تتم انت ال 20 ويكون كفايه عليك كده سورى سرحت
ربنا يديك طولت العمر

عموما وانت طيب يا عنتر

marmar said...

فهمى فهمى فهمى

نسيت اقولك انى من ساعه ما عرفتكم وانت متفرقين
مش محتاجين حد يفرقكم
ههههههههههههههههههههههههههه
طيعا فاهمنى ولا اسيح
ههههههههههههههههههههههههههه

عموما انا عايزة هديتى

مرسى يا فهمى

En.RaMy said...

الف الف مبروك

ايه الهبل ده

لا اه الف مبروك بقي عندك 19 سنة
ولا وكبرتي يا مروة وبقيتي شباب

ياااااااااه من زمان مش شفتك من ايام ما كنتي بتيوحي ( بتروحي ) كي جي 2

كل سنة وانتي طيبة يا باشا وعقبال مليييييييييييييييييييييييييييييييون سنة

تحياتي

ahmedomar said...

happy birth day marmar

عقبال ال 21 وال 31 وال 41 لحد ال 101 وانتى ماشية

كل سنة وانتى طيبة يا عسل ربنا يديكى طول العمر والصحة ويهنيكى فى حياتك يارب

وابقى اعزمينا يوم فرحك بقى ولا اية ؟

ومش هنسالك يا ستى عاوزة واحد وعشرين لية؟

بالنسبة يا مرمر للفلاشات بصراحة الاولى جامدة جداااااااااااااااااا

بس نسيتى تحطى اغنية كان يوم .... يوم ما جيت

(ايموشن واحد بيطلع لسانة ووميت من الضحك )

الفلاشة التانية مش راضية تنزل ياريت ترفعى على حاجة غير الرابيد شير بلييييييييييييييز

وكل سنة وانتى طيبة يا جميل وعقبال 10000000000000000000000000 سنة

وطبعا كان يوم ابيض يوم ما جيتى اكيد

ههههههههههههههههههههههههههههه

عمر

marmar said...

الله يبارك فيك يا رامى

بس وانت طيب احسن

هههههههههه

ومعلش بقى مشغوليات من ايام كى جى تو هحاول افضى نفسى شويه
ههههههههههههههههههه

عموما وانت طيب يا رامى

شكرا على متابعتك للبلوج

marmar said...

مرسى يا عمر على ذوقك

وهما فلاشه وحده بس مرفوعه على الفايل دن والرابيد شير

وبالنسبه للاغنيه مكنش يوم اسود ولا حاجه

ده انا الصغيره يعنى الدلوعه بتاعتهم

ههههههههههههههههه

عموما وانت طيب يا عمر

مرسى ليك

ahmedomar said...

طبعا مكنش يوم اسود ولا حاجة

انا قلت انه كان ابيض وزى الفل

وانتى الصغيورة والدلوعة

ماشى ماشى

الله يسهلله يا ستى

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

كل سنة وانتى طيبة

e_emy said...


كل سنة وانتى طيبة يا مرمر
وعقبال 100000000000 سنة

ويارب تححقى كلى الى بتتمنية ف السنة الجديدة وتكون سنة سعيدة عليكى

Happy Birth Day

marmar said...

طبعا يا عمر ابيض وزى الفل

اه قر بقى علشان الصغيره

ما انت الكبير ومدلع اكتر منى

خلينى ساكته علشان قرى هيجيبك الارض

ههههههههههههههههههههه

عموما وانت طيب
كفايه قلتهالك كتير

marmar said...

ايمى حبيبى

شكرا يا قمر

وانتى طيبه يا جميل

وان شاء الله السنه الجايه تكون احسن من السنه دى


سلام يا قمر

Anonymous said...

كل سنة وانتى طيبة يامرمر وعقبال مليون سنة

مش عارفة هاتعرفينى ولا لاء
انا اول مرة ارد عندك يكون فى يوم حلو اوى كدة زى ده
وداخلة كمان بتوصية جامدة

كل سنة وانتى طيبة وربنا يفرحك دايما ان شاء الله

والفلاشة كمان جميلة اوى

بالتوفيق دايما
..
.

marmar said...

ياااااااااااااااااااه

البلوج منور خالص

ايه ده مش مصدقه بجد

والله اما شفت رك فرحت اوى

واكيد عرفاكى يا قمر وهل يخفى القمر برده؟؟

والحمدلله ان الفلاشه عجبتك

وان شاء الله تخشى بعد كده من غير توصيه من حد

واحسن حاجه انك رديتى فى مناسبه زى عيد ميلادى ده حاجه تفرحنى اكتر

وان شاء الله تخشى البلوج على طول

عموما وانتى طيبه يا قمر

سلام يا عسل

Anonymous said...

اذا حضرت الملائكه ذهبت الشياطبن

انا جيت يا ميرو يا عسل

وحشانى يا حبيبى كتير

على فكره انا النهارده جايه عندكم اتغدى واحلى كمان

ولو الاكل عجبنى هديلك الهديه بس المشكله ان اكلكم بيعجبنى يعنى هدبس فالهديه
هههههههههههههههههههههه

كل سنه وانتى طيبه يا رورى

Ahmed Fahmy said...

ايه ده ايه ده مش عايزين تسييح يا مروة في سرك بقي خلاص
هههههههههههه
مبروك كمان مرة
و ابقي ادفعي ال 3 جنيه اللي عليكي
((اكيد ميت علي نفسه من الضحك))
ههههههههههههههههه

marmar said...

انتى يا بت انتى بتعزمى نفسك على اساس ايه ان شاء الله
هى سايبه
هههههههههههههههههههه

انا بكره عزمت الناس كلها بس كلهم مش جايين لانهم بعاد يعنى بعزم عزومة مركبيه انما انتى قريبه وهتيجى
ههههههههههههه

نسيت اقولك انا لسه عامله الدايت وبكره هاكل سمك هتيجى تاكلى معايا
علشان تختفى اصلك ناقصه اختفاء

عموما تنورى يا حبيبى بس هاتى الهديه وهاخدها قبل ما تاكلى علشان ممكن تاكلى وعهدين تقولى معجبنيش
ههههههههههههههههههههههههه

عموما وانتى طيبه يا عسل
عقبال فرحك على عريس الغفله ............ ولا بلاش خلى الطابق مستور
ههههههههههههههههههههه

marmar said...

ههههههههههههههههههه

ماشى يا فهمى مش هسيح

بس انا عليا 3 جنيه لمين وبتوع ايه
هههههههههههههههه

قلى علشان شكلى كده هموت اسد ديونى قبل ما اموت
هههههههههههههههه

Anonymous said...

عشان تكوني وصلتي سن الرشد

الرخم اللى قالك انه مخنوق ومش هيعلق دلوقتى
ليكي عندي تعليق لما افوق

كلام على بلاطة said...

كل ستة وانتى طيبة يا مرمر
وعقبال 100 سنة
وفكرتينى بعيد ميلادى
يوم 23 الجارى
لكن عنرى ما احتفلت بية
هاحتفل السته دى

صفا سارة said...

كل سنه وانتى يا مرمر وعقبال مليون سنه يا جميل
شكلى جيت متأخرة شويه بس يلا انا قلتلك قبلها بيومين ههههه
وكل سنه وانتى طيبه تانى يا عسولة

سـردية said...

أسعد الله ايامك... وأعوامك القادمة
وكل سنة وانت بخير

Anonymous said...

كل سنة و انت طيبة
و عقبال الـ 20 الاول قبل الـ 21 :D رخامة

marmar said...

Anonymous

لا مش علشان اكون وصلت سن االرشد

انا عاقله من غير حاجه

وانا مستنيه تعلقيك الجاى

شكرا ليك
وفكك بقى

marmar said...

كلام على بلاطة

وحضرتك طيب

وكل سنه وانت طيب قبل اى حد ما يقولهالك

وان شاء الله تحتفل بيه ويكون عيد ميلاد جميل

شكرا ليك

marmar said...

صفا العسل

مرسى ليكى يا قمر

ومجتيش متاجره ولا حاجه وانتى قيلهالى من يوومين فعلا وقلتيلى انتى محتفله من قبلها بكتير كده ليه
بس النهارده عيد ميلادى رسمى اهو ولحقه اليوم من اوله اهوه من الساعه 12 الصبح

عموما وانتى طيبه يا قمر

marmar said...

شريف الصيفي

شكراعلى ذوق حضرتك

وانت بالف خير

شكرا ليك

marmar said...

hunikal

وحضرتك طيب

واكيد هيبقى ال 20 قبل ال 21 ما انا مش هنط
ههههههههههههههههههه

شكرا لزيارتك للبلوج

»-(¯`shahd´¯)-»* said...

كل سنة وانتى طيبة وفعالة

marmar said...

مرسى شهد الحب

وانتى طيبه يا قمر

Zanooba (Zeinab sab9n) said...

كل سنة و انتي طيبة أنا كمان مولودة في أغسطس ...أوا زياة للمدزنة

Anonymous said...

happy birthday marmar
happy birthday to you

marmar said...

Zanooba

وانتى طيبه يا عسل

وكل سنة وانتى طيبه انتى كمان

وانا سعيده بزيارتك للبلوج

marmar said...

afew good men

مرسى على ذوقك كتير

شكرا ليك

الفراشة الصغيرة said...

كل سنه وانتى طيبه يا مرمر
وعقبال10000000000 سنه
رودى

marmar said...

وانتى طيبه يا رودى

مرسى ليكى كتيييير

سلطان الغرام said...

اولا كل سنه وانتي طيبه وعقبال دشليوووووون سنه هي متاخره بس معلش يمكن انا جيت متأخر بس


وعايزين بقا كل جديد في السنه دي ويارب تكون سنه حلوه واللي جايه احسن

marmar said...

مرسى سلطان الغرام

وشكرا على ردك كتير

عموما وانت طيب

ونا سعيده بزيارتك للبلوج ويارب يكون عجبك

Anonymous said...

kol sana we enty tayba ya mar mar sorry hea gat met2a5ara.w 3la fekra ana youm melady zayk .yalla b2a kol sana wa ana we enty typeeeeeeen.

Anonymous said...

اكيد انتى دلوقتى بتقولى مين دى؟
صح؟
وعلشان اريحك انا سلمى.ها ارتحتى.كل سنة وانتى طيبة ياعسل

marmar said...

اممممممممممممممممم

انا مرتحتش ولا حاجه

انا مش عارفه انهى سلمى بس شكلك والله اعلم سلمى اللى معايا فالكليه

بصى عموما وانت طيبه يا قمر

وكل سنه وانتى طيبه ليكى انتى كمان وعقبال

456254658638999535899689.5.2108537867 سنه

ههههههههههههههه

لوعرفتى تقريهم ليكى جايزة

هههههههههههههههههه

سلام يا قمر وياريت تقوليلى انتى مين فيهم

حيرتينى

Anonymous said...

بعد الهنا بسنه
عموما انا قلتلك يومها تقريبا شاتا لشات بس حبيت اغلس وارخم
مانتي عارفاني
امممممممممممممممممممم
كل سنه وانتي طيبه يا مروه
وتذكري يا مروه قليل الاصل لا تلومه ولا تعاتبه ههههههههههه
دي مش معناها حاجه ده زياده توكيد علشان تتأكدي انها انا
سلااااااااااااااام

marmar said...

هههههههههههههههههه

انتى مش بحتار فيكى خالص

كفايه قليل الاصل دى علشان اعرفك

هههههههههههههههههههههههه

عموما وانتى طيبه يا عسل

Anonymous said...

كل سنة وانتي طيبة يا مرمر وعقبال مليون سنة ياااجميل


بس حبيت اسأل سؤال لو سمحتي

البرنامج اللي عملتي عليه الفلاش ده اسمه ايه ؟؟؟؟؟