Thursday, September 11, 2008

تاااااااااااااااج


دى اول مره اخد تاج من حد هى كانت عجبانى الفكره بس فى ناس اهدتنى تيجان قبل كده بس كنت بكسل ارد وكنت بعتذر

بس المره دى متحددش بالاسم بس شفته عند فهمى وقال اللى عايز يخده يخده فكنت عايزة ارد عليه فخده


تاج العروسه اللى هو انا

ههههههههههههههههههههه

بدأت تدون امتى و دخلت العالم دا ازاى؟

انا بدات تدوين من السنه اللى فاتت

وازاى بقى؟؟

كنت كتير بيكون جوايا حاجات كتير عايزة اكتبها

فكنت ساعات بقوم جايبه اجنده واقعد اكتب بعدين شفت بلوج جيفارا وفهمى فعجبتنى الفكره فعملته

ومبسوطة بيه جدا


ايه كان انطباعك فى البداية؟

كنت حاسه انه موضوع فاشل وهزهق وهقفله

لان محدش هيدخل البلوج غير صحابى بس اللى عندى عالميل

وده اللى حصل فالاول بعدين لقيت اما برد عند صحابى ناس ى بيردوا عندى بعدين لقيت ناس معرفهمش ومعرفش البلوجات بتاعتهم بيردوا عندى كنت بكون مبسوطة اوى

كنت فالاول بخش كتييير واقعد ادور فالبوستات لو حد رد أرد عليه

وبجد مرسى لكل واحد خش عندى البلوج ورد عليا


مين اكتر واحد بتهتم بتعليقه على بوستك الجديد؟

مش بهتم برد حد وحد لا
كل الناس بيهمنى رايها

بكون فرحانه اما بلاقى حد رد عليا سوء اعرفه او لا

وشكرا لكل نسان دخل عندى البلوج سواء رد او لا


ايه اهم حاجة اتعلمتها من عالم التدوين؟

اتعلمت انى اتقبل النقد مع ان الصفه دى فيا اصلا

اتعلمت انى ممكن أعمل عيله تانيه غير عيلتى اللى عايشه معاهم

اتعلمت حاجات كتيره بجد


ايه اكتر حاجة كرهتها؟

كرهت ان حد يخش يشتم وخلاص من غير اى وجه حق


حاسس ان التدوين له تأثير؟

اه طبعا ليه تاثير لانه مش بيخليك نفسك فى حاجه بتعبر عن اللى جواك بكل حريه


تهدى التاج لمين؟

انا طيبه ومش هدبس حد

اللى هيرد عندى وعايز ياخده اهلاا وسهلا


طبعا زمانكم بتقولوا انتى خلصتوا بسرعه كده ليه عايزنى مبطلش كلام

بس معلش بقى اصلى عندى مشغوليات

ههههههههههههههههه

سلاااااااااااااااااام

21 comments:

Anonymous said...

اجاباتك حلوه اوى

ما شاء الله

شكلك طيوبه :)

ربنا يكرمك

e_emy said...

جميــل جدا يا مرمر

عسل بجد ربنا يكرمك

شكلك فعلا مستعجله
بتحضرى الفطار بقه ;)

كل سنة وانتى طيبة

marmar said...

MaGn0liA

شكرا يا قمر على اهتمامك

عموما وانتى احلى

وانا طيبه بس لو الاله اشتفلت ابقى خافى على نفسك

هههههههههههههههه

مرسى ليكى

marmar said...

منوره يا ايمى

وفعلا مستعجله دا كنت بلعب games

هههههههههههههههه

قال فطار قال

امال ابو العيال بيعمل ايه انا بعلمهم يلعبوا جامز وهو يطبخ
هههههههههههههههههههههههه

وانتى طيبه يا قمر

blue-wave said...

اجاباتك حلوة بس مختصرة اوى
وفعلا كلنا بيكون جوانا حاجات عايزين نخرجها
والمدونات هيا اجمل وسيله لأخراج اللى جوانا دا
تقبلى تحياتى

Butterfly said...

هههههههههههههههههه
والله انتى دمك زى العسل .

تحياتى

marmar said...

blue-wave

مرسى دكتور عمرو على ردك

وانا فعلا اختصرت علشان الناس متملش وتقول عليا لكاكه

شكرا ليك

marmar said...

Butterfly

هههههههههههههههههههههه

انتى احلى يا قمر

مرسى ليكى كتييييير

Anonymous said...

إجاباتك عسولة أوى
ربنا يكرمك و يوفقك و تشرفت أنى زرتك

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) said...

طول ماحنا ماشين بنتعلم
حرف حروف كلمة كلمات
تنور لينا طريق
وهانفضل برضوا نتعلم
احلى مافينا
بل قل
اروع مافينا
بل قل
اجمل مافينا
بل قل فى صوت عالى وخفة دم
اننا انساااااان
معروف عنه
تكريم الرحمن

شكرا ليكى على زينة العقل
مع تحياتى

شيتوس الاهلاويه اووووي said...

ازيك؟
كل سنة وانتي طيبة
ميرسي اوي لزيارتك عندي نورتيييييني بجد
واجاباتك جميله اوي اه هي مختصرة بس مفيدة
يعني جبتي المختصر المفيد هههههههه
ميرسي ليكي وان شاء الله يدوم التواصل بيننا
دمتي سالمة
أختك شيتوس

marmar said...

انا ودماغي

مرسى يا عسل على ذوقك

واتشرفت بزيارتك للبلوج عندى

ان شاء الله اشوف ردودك ديما

marmar said...

ABOALI

شكرا ليك انت على كلامك الجميل ده

سعدت بزيارتك للبلوج

ahmedomar said...

اجابتك منطقية يا مرمر

وفعلاا طول ما حنا ماشيين فى حياتنا بنتعلم لان محدش عارف كل حاجة غير ربنا

يارب تكونى بخير دايما

عمر

marmar said...

شيتوس الاهلاويه اووووي

انا الحمدلله كويسه

وانتى طيبه يا قمر

انا سعد انى زورت البلوج بتاعك وبجد هو جميل جدا

وان شاء الله يكون فيه تواصل على طول

وفعلا ان بحب ما دام الكلام جد اجيب المختصر المفيييييييييد
لو هزاااار هتاقى رغى كتير بقى

منورة البلوج

marmar said...

ahmedomar

شكرا يا احمد على ردك

وفعلا طول ما احنا ماشيين بنتعلم

وانا بخير طول ما انتتم بخير والف صحه وسلامه

شكرا ليك

ahmedomar said...

طبعا بنتعلم والحمد لله انك بخير

بس شكلك نسيتى اهم حاجة

انى اسمى احمد فى البطاقة بس ولا اية ؟؟؟

نسيتى انى عمر وبس!!!!!!!ياريت متكونيش نسيتى يا مرمر

عمر p:-

marmar said...

هههههههههههه

ماشى يا عمر ومتخفش منسيتش ولا حاجه

ههههههههههه

Ahmed Fahmy said...

ايه ده يا مروة التاج ده وقع من عندي و كنت بدور عليه
هههههههههههههههه
اجاباتك عسل يا مرمر و دمها خفيف و غلباوية و لمضة زيك
هههههههههههههههه

marmar said...

اه يا فهمى استوليت عليه من عندك

عندك مانع ولا ايه؟؟

براحتى طبعا اخد اللى انا عايزاه

هههههههههههههه

ومرسى على ذوقك ولو انا لمضه اما انت ابه؟؟
لميض
هههههههههههههههههه

mizo_barby said...

hi every bady
kol sana w anto tayben
ana atmana nakon as7ab
bye