Monday, March 10, 2008

نتيجتى لولولولولولولولولى



ازيكم يا جماعه؟؟


النهارده كانت النتيجه بتاعتنا ومش عارفه اوصف لكم منظرنا

بالرغم من ان الواحد كان عارف النتيجه كان متحطم نفسيا وكان خايف كانه مش جايبها

المهم اوضف لكم المنظر بقى

1- تاخير النتيجه جدا مع انها خلصانه بس علشان احنا دفعه ....والولاد كسروا الازاز السنه اللى فاتت علشان كده لازم نربى وتبان متاخر

2- تراكم رهيب قبل النتيجه ما تظهر فى مبنى القاعات

3- تراكم على شباك المكتبه قبل ما النتيجه تظهر وهما بيعقلوها

4- تكدس الاولاد عالنتيجه والبنات وقفه تتفرج

5- الولد اللى يخش يجيب نتيجت مش يخرج لا يجيبها لبقيت الدفعه على اساس ان مفيش غيره

6- عياااااااااااط وانهيار رهيب



وقليل بقى اللى تلاقيه فرحااان او نناجح صافى

بيقولوا 15 واحد اللى ناجح صافى

شفتوا الهنا اللى احنا فيه

لولولولولولولولولولولولولولولولولولولى

المهم بقى انا معرفتش اجيب نتيجتى من الولاد قلت لولد زميلى هاتهالى المهم جبهالى 3 مقبول و1 جيده و1 ضعيف ماشى شكرا عرفاها طيب الضعيف فى ايه قالى معرفش كنت خلاص هعيط ولاقيت ناس تانيه جايه تقولهالى ومش يقولى ض فى ايه
اتعفرت بقى

المهم لقيتها فى الاقتصاد قلت طيب عادى متوقعه

لقيت بنت خالى جايه تقولى تعالى ندخل لدكتور شومان قولتلها فله تعالى ندخل مع انى عارفه انى مش بعرف امسك لسانى بس ربنا ستر بقى

المهم قعدنا ساعه بره على ما دخلناله المهم جالنا الفرج ودخلنا طيب الحمد لله
بنت خالى بتقول للدكتور شومان انا شايله الاو بى من سنة اولى وحاله السنة دى يجيبنى امتيار مش مقبول حتى راح باصص لها وقالها ماشى قالت له طيب اعمل ايه قالها قدمى التماس
وقعد يتكلم على كده
المهم انا سالته اسئله كتيره وجابنى بس بجد خارجه محروق دمى وكل حاجه ردها الكورسات لحد ما الوواحد اتخنق من الكليه واللى فيها

عالعموم مبرووووووك لكل واحد سواء ناجح صافى او شايل مواد

15 comments:

Anonymous said...

مبروك يامروه
والحمد لله على كل شئ
وان شاء الله تترفعى فى الماده دى
والدور علينا بقى ادعيلىىىىىىىىىىىى

Anonymous said...

Alf mlion Mabrouk w 3o2balna fe Cairo :(( ed3olna ya gma3a

marmar said...

الله يبارك فيكى يا سولا

عقبالكم ياااااااااااااارب

والحمد لله على كل شىء سواء اترفعت او لا
وان شاء الله تترفع بس ادعوا لينا


ثانيا
الله يبارك فيك يا بشمهندس احمد

عقبالك ياااااااااارب

بس تكون احسن منى من غير ض كمان

يلا ربنا مع الكل ان شاء الله

Che Ahmad said...

يا ستي
سيبك
ما كلها كوسة كوسة كوسة
ملعون ابو دي كلية اصلا

سلام
تشي

al amir saied said...

هههههههههههههههههه

طب ومقولتيش لية انى بجيبهالك وقلتلك ال ض فى اية لاقيت بتقوليلى طب والجيد فى اية

واتعفرتى وعاوزة تعرفى الجيد فى اية

الف مبروك يا مرمر

وان شاء الله الاقتصاد هتترفع


وياستى فى حد يدخل لشومان دة شخصية مقززة

وربنا انسان زبالة وان شاء الله ربنا هيقبل فى مرة دعوة واحد مظلوم وكلنا مظلومين

سلام يا مرمر

عموووووووووور الامووووووووووور

Ahmed Fahmy said...

كوووووووووووووووووسة
كوووووووووووووووووسة
كوووووووووووووووووسة
سامعيييييييييييين
و رخامة بقي مادتك مش هتترفع الا اما مادتي انا كمان تترفع اشمعني انتي يعني
و سلم لي علي جوزك يا اسماعيل بيه و قل له طظ ههههههههههه
سلام يا مروة

Anonymous said...

الحمد لله مشفتهاش وهي بتتعلق
كنت بتفسح
لما عرفتها كنت هموت
ربنا يستر وبابا ينسي اصله شكله كدا هيمسكهالي زله
سلام

7oR@$ said...

يا جماعة أنتوا متحاملين أوي كدة لية علي الكلية الكلية جميلة والحياة حلوة وشومان بيحبنا وعيزلنا الخير ( حبة نفاق ) هههههههههههههه طبعاً الحمد لله أنا كنت من الناجين ويا رب لا تعودها أيام وأكيد شومان لما حيدخل المحاضرة حيستعمل كلمة "الحقيقة" إلي مشهور بيها ويقول " الحقيقة النتيجة كانت وحشة والحقيقة إحنا حولنا نرفع الناس والحقيقة أنتوا دفعة زبالة والحقيقة ..... " وبعد سلاسل الحقيقة حيبدأ يشرح ومش همه حاجة أصل الكلية معمولة لناس معينة مطبقين نظام الملكية والتوريث في الكليات طبعاً كله فهمني بس بعد كل دة بقول مبروك للي شال مدة واحدة وحتترفع إن شاء الله وهارد لك للراسبين ومبروك ليكي يا مروة
سلامي ليكي وللجميع

عنتر

marmar said...

تشى انا بدات اكره الكوسه بسببك

عمر

هههههههههههههههههههههه
اه ما انت جبتلى النتيجه بالتقسيط
مرة تقولى زى ما انتى عرفاها
اقولك ال ض فى ايه تقولى مش عارف وبعدين تخرج اقولك طيب الجيم فى ايه تقولى مش عارف
اعمل ايه ؟؟
ارحمنى ياااااااااااارب على ما ابتليتنى

فهمى
حرام عليك انت شايل الاقتصاد ضج انا شيلاها ض
ان شاء الله انا يرفعولى الاقتصاد وانت يرفعولك الماده ال ض اللى عنك بس هتشيل الاقتصاد
ادى اخر اللى يعرف بنات
الله يرحم السنة اللى فاتت كنت جايب
4 جيد جدا و1 امتياز
الله يرحم التقديراااااااااات

مع انى مش فاهمه حكايه اسماعيل بيه دى بس هعديهالك اصل انت اتهبلت من النتيجه
هههههههههههههههههه


شكرا Anonymous
حاسه انك هبه علشان كلمة بابا دى
هههههههههههه
عالعموم الف مبروووك


احمدعنتر

حلو النفاق اللى فى الاول بس هنعديها علشان المنظر العام
وبما انك من الناجين من الغرق
الف مبرووووووووووك
وحلو فيلم الحقيقه المرة اللى انت مثلته ده
وعالعموم الله يبارك فيك ومبروك ليك وللكل

سلامى للجميع

ღღ:::bonbony:::ღღ said...

الف مبروك يا مروه وان شاء الله تترفع الماده دى احمدى ربنا فى غيرك شايلها ض ج يالا ان شاء الله تعوضى فى الترم التانى
يارب كلنا نعدى الترم التانى على خير
ونخلص من النق اللى نازل علينا زى المطر
دى اول مره ارد فيها بقى يالا ان شاء الله مش تبقى اخر مره
بااااااااااااااى

marmar said...

مرسى يا بونبونى على ردك فى البلوج بتاعى

والحمد لله سواء كانت ض ولا ضج

ومتخفيش انا مش بنق على حد انا بحسد بس (على راي جيفارا) هههههههههه

وان شاء الله تفضلى تردى على طول ومش تبقى الاخيره

سلااااااااااام

صفا سارة said...

الف مبروك معلش بئه يا مرمر متأخره شويه بس انتى عارفة الظروف واكيد ان شاء الله هتترفع وعقبالى يا رب انجح ادعيلى

marmar said...

الله يبارك فيكى يا صفا

وانتى اول وحده اتصلتى باركتيلى عالموبايل يا عسل يعنى لا متاخر ولا حاجه

وانا عارفه ظروف المدينه

يلا ربنا معاكى

وان شاء الله هتنجحى وتجيبى تقدير احسنن من تقديراتى اللى تكسف دى

هههههههههههه

بنت من زحل A girl from Saturn said...

مبرووووووووووووووووووك يا مرمر
وعقبال التيرم التانى يكون صافى إن شاء الله
وربنا يوفقنا كلنا يا رب

marmar said...

الله يبارك فيكى يا نور

عقبالك يا رب بس تكونى بتقديرات عاليه
وعقبالى فى النصف التانى

ربنا يستر

سلامى يا قمر