Friday, March 21, 2008

كــــــــــبــــــــــــ تلوث ـــــــــده

دلوقتى وبعد تفكير عمييييييييييق

قررت ادخل الفرحه عالبلوج لانى حاسه ان معدش فى فرحه فى اى بلوج وغير النيولوك بتاع البلوج

يارب يكون عجبكم؟؟؟؟

فانا قررت اغير الروتين ده واقعد اقول انا فرحانه

انا فرحانه

انا فرحانه

حاسه بالحقد اللى عندكم

بس هتقولولى انتى فرحانه ليه؟؟

هقولكم اصلى انا جالى تسمم .................هههههه

حاجه اول مرة تجيلى بقى ففرحانه بيها

هههههههههههههههههه

اقولكم ايه اللى حصل؟؟

انا رجعت يوم الاربع من الكليه ملقتش حد فى البيت قلت دى فرصتى انا هطبخ بقى علشان ماما تيجى تقول عليا شطورة انى عملت اكل من غير ما تقولى

المهم دخلت بجهز الاكل لقيت اختى جايه تقولى عارفه انا عايزة ايه؟؟ قولتلها ايه ؟؟
قالتلى انزلى هاتى لينا سندوتشات كبده قولتلها لا ايه القرف ده قالتلى انزلى بس قولتلها يا بنتى شكلها مش حلوة نجيبها من عند الجزار احسن تقولى لا الراجل بيعملها بيكون لها طعم مختلف قولتلها اه دى كبده كلاب لازم تبقى مختلفه
المهم قعدنا نناقر بعض لحد ما قالتلى انزلى هاتيلى انا ومش تجيبلى لنفسك قولتلها يا سلام انا هجيب ليه وليكى وخلاص
نزلت جبت ليا وليها واكلنا وفعلا ليها طعم مختلف
هههههههههههههههههههههههه
المهم انا اكلت من هن لاقيت جسمى كله بقى دواير حمرة
قلنا قشطه الحساسيه ظهرت تانى يومنا مش معدى
اول ما ماما جت قلت لها راحت بصالى ولقيتها بتدات تزعق قولنا يا شورى مش معديه
لقيت جسمى بقى بدا يزيد راحت قالتلى قومى البسى وروحنا للدكتور الدكتور بصى وحكتله اللى حصل قعد ييضحك ويقولى حد ياكل كبده من الشارع اقوله النفس بقى يعنى هى هتاكل وانا اتفرج عليها
المهم ادانى دواء وعملى غسيل معدة ومنهم دواء منوم انا اخده من هنا وروحت نايمه حوالى 12 ساعه كده لقيت ماما بتصحينى تشوفنى مت ولا لسه
وصحيت قعدت شويه ونمت تانى
خالتى جت فماما بتحكيلها تقولها احسن
... نوم الظالم عباده ...
خليها نايمه

يلا كل مرة وتسمم على خيييييييير

21 comments:

Che Ahmad said...

ههههههههههههههههههههههه
احسن
ههههههههههههههههههههههه
فرحان فيكي
ههههههههههههههههههههههه

ياللا كويس انك قومتي بالسلامة
بس اياك تتهدي وتبطلي اللى بتعمليه فى الناس
بيطلع عليكي فى الاخر اهو
واحد وعشرين وش مطلعين لسانهم
تلاتة وعشرون وش ميتين على نفسهم م الضحك

ياللا تحياتي
تشي

al amir saied said...

الف سلامة عليكى

انا قلتلك بلاش تاكلى كبدة من الشارع بس نعمل اية بقى

كنتى خللى اختك تاكل الاول تجرب ولول محصلش حاجة كنتى كلى انتى بقى

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

المهم حمدا لله على السلامة

ومعنتيش تاكلى حاجة من الشارع تانى الا لو كانت مضمونة او بقى لو كانت ملوثة بس مش اوى كدة
هههههههههههههههههههههههه

marmar said...

ههههههههههههه
كده يا جيفارا شمتان فيا
مكنش العشم
(ايموشن واحد زعلان وواحد بيعيط )
عالعموم الله يسلمك
وانا غلبانه انا بعمل حاجه
ده انا ملاك
زى ما قلت لمدير عام الكليه ساعه ما بيقول انتم عاملته لدكتور شومان ايه روحت قايله ده احنا ملايكه

انا ملاااااااااااااااااااااااااااااااااااك

marmar said...

الله يسلمك يا عمر باشا

ومعلش بقى دى جزاء الله ما يسمعش كلمه بابا يقولها
ههههههههههههه

وانت بتضحى باختى انا هقولها انت عارفها ممكن تيجيلك ومش هتلاقى حد يدافع عنك
هههههههههههههههه

وحاضر هبقى اسال الراجل دى ملوثه او ولا مش اوى؟؟

شكرا ليك يا عمر

بنت من زحل A girl from Saturn said...

الف الف الف سلامة عليكى يا مرمر
ان شاء اللى يكرهك يا رب
بس كده انتى خوفتينى
ده انا تخصص أكل سندويتشات من بره
ربنا يستر علينا بقى
وتانى مرة اختارى محل كويس

صفا سارة said...

ازيك يا مرمر
واضح ان الحياه بقت بمبى بمبى مين فوشيا معاكى خالص هههههههه وكل ده من اثر التسمم
الف سلامة عليكى طبعا يا جميل
بس لو التسمم بيجيب الفرحة دى كلها يا بختك بالتسمم ده يا ستى

marmar said...

الله يسلمك يا نور
ومظنش ان مفيش حد بيكرهنى وعموما اللى يكرهنى الله يسهله وبعد الشر عليه برده
والله يا نور انا برده تخصص اكل من بره بس انا عارفه ان السندوتشات دى وحشه بس تقولى ايهه بقى يا بنتى نفس اختى
هههههههههههههه

marmar said...

انا الحمد لله كويسه يا صفا

انا قلت بلاش حقد بقى
عييييييييب احنا اصحاب هنقر على بعض
ههههههههههههههههههههه
شفتى اثر التسمم معايا قلب الحياه خالص
روحى بقى موتى نفسك
وانتى هتشوفى الفرق الكبييييييييييير

الحياه حلوة بس اللى يفهمها
والحياه بقى لونها بمبى
ههههههههههههههههههههه

والله يسلمك يا حبيبتى

سلام يا قلبى

صفا سارة said...

ههههههههه
اموت نفسى طيب اشوف الفرق ازاى روحى بئه اللى تبقى تشوفه
نصايحك تودى جهنم حدف يا مرمر
لا د انتى ملاااااااااااك فعلا

marmar said...

هههههههههه
لا يا صفا انتى اما تموتى نفسك مش روح بس اللى هتشوف الفرق ده البشريه كلها هتشوف الفرق
هههههههههه

صفا سارة said...

ههههههههههه
البشرية كلها حرام عليكى
دانا غلبانة
يلا مقبولة منك لان واضح التسمم اثر على قواكى العقليه
وش بيطلع لسانة

marmar said...

ههههههههههه

خلاص يا صفا هسامحك وانتى ملاك وغلبانة يا ستى

انتى تؤمرى

حلو حبه التثبيت ده

يلا سلام يا قمر

وشكرا على ردك فالبلوج

Ahmed Fahmy said...

هههههههههههههه
علي الرغم اني فرحان فيكي بس برض وماتهونيش عليا و مادام حياتك بتبقي حلوة كدة في الكوارث يبقي اهلا بالكوارث
سلامي

marmar said...

الحمد لله لقيت واحد رجع فى كلامه بعد ما كان شمتان فيه

اخيرا مهنتش على حد وياريته اى حد ده فهمى
ههههههههههههههههه
قال فهمى قال
(ايموشن بيطلع لسانة)

وشكل كده الرواقه بتيجى عالكوارث فعلا

شكرا با فهمى والحمد لله انى مهنتش عليك

سلامى

ahmedsaeed said...

انا اول مرة اكتب عندك
مش عارف اقول احسن ولا اقول معلش
على العموم لو كان فعلا تسمم يبقى احسن ولو كنتى تعبتى اوى يبقى معلش
ههههههههههه
سلام يا مروة

Unknown said...

أسفه لم أقرأ موضوعك لكن أمامي مهمة نشر مدونه في غاية الاهميه أنشرها بين المدونين ان استطعت
ادعوكم لزيارة هذه المدونه
http://www.ta7arosh.blogspot.com/

7oR@$ said...

جيت متأخر بس بقولك ألف سلامة عليكي يلا

ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
وأكيد انا فرحان فيكي زيهم
هههههههههههههههههههههههههههههههه
أهو الواحد يحاول يستفزك شوية
بس أنت شكلك بتضحكي علينا أنت صحتك زي البونب في الكلية زي الأسد يا ريت عندي نص صحتك بس ألف مليون سلامة وبطلي رمرمة

سلام

marmar said...

كده يا احمد سعيد

اول مرة تخش عندى تشم فيا عالعموم شكرا يا احمد على زيارتك للبلوج بتاعى

marmar said...

الله يسلمك يا احمد عنتر

وانت كمان فررحان فيا
اخص عليك (ايموشن واحد بيعيط)

وانت جاى تقر عليا ولا ايه
انت مالك ومال صحتى (حسسسسسسسسسسسسد)
هخلى مامتى تبخرنى النهارده
هههههههههههههههههههههههههههه
ثم تقريبا انت مش شفتنى غير يوم الخميس يعنى بعد ما تعبت باسيوع ويوم
ثم انا تعبت الاربع والخميس وكنت يوم الجمعه عادى
ثم انا لحد دلوقتى باخد الدوا بتاع الحساسيه وبطل حسد شويه بقى
انا هلاقيها من مين ولا من مين؟
هههههههههههههههههه
ثم ما انت زى البومب برده (انا عينى وحشه بقى )_(ايموشن واحد بيطلع لسانة)

عالعموم الله يسلمك
سلامى

Comandor said...

هكتفي بالضحك بعد قراءة كل التعليقات ههههههههههههه

تعيشي وتاخدي غيرها...وخلينا في كشري التحرير أحسن من الكبده:p

marmar said...

ههههه

شكرا يا كوماندور على ضحكتك

وحمدلله عالسلامه انك بقيت بتخش البلوج تانى

وابقى اسال بتاع الكشرى اذا كان ملوث ولا نصف نصف

هههههه