Saturday, June 7, 2008

هتوحشونى كلكم


لتانى مره فى البلوج هكتب
هتوحشونى بجد
بس المره دى هتوحشونى اكتر من المره اللى فاتت لاننا اتعلقنا ببعض اكتر وبجد بحبكم اوى والنهارده بجد ففى ناس مكنتش قادره اسلم عليهم يعنى مى (صحبتى الانتيم فى الكليه) كنا بدور على فكره نتخانق بيها مع انى هشوفها كتير ان شاء الله لاننا مش بعاد عن بعض ولا حاجه بس برده مش هنبقى زى الدراسه اللى ننزل فيها مع بعض ونمشى مع بعض بس احلى حاجه انها مش هتسافر
وهى الوحيده اللى مسلمتش عليها وطبعا فى ناس تانيه كتير بحبهم اوى كنت النهارده بسلم عليهم وهو وحشنى من قبل ما يمشوا
وفى ناس مكنش ليا علاقه بيهم اوى واجى اخر ايام الدراسه اتعلق بيهم اوى كنت بحكى عليهم النهارده على كده
وبالرغم من انه كان يوم حلو لاننا خلصنا وكده كان يوم وحش اوى برده
والحمد لله كنت ماشيه النهارده ومحدش زعلان منى مع انهم كانوا عمالين يستفزونى ويقولولى زعلانين وجيجى المستفزة قعدت تقولى انتى ندله من اول ما شفتنى الصبح وقالتلى مش هقولك غير بعد الامتحان قعدت افكر وكنت فى النهايه هضربها بس مهنتش عليا وغيرها كتير
هههههههههههههههههههه
ودلوقتى الحمد لله مظنش ان حد زعلان منى لانى قلت لكل واحد على اللى فى قلبى من ناحيه ولو شايله من حد قلتله ولو حد شايل منى قالى لاننا مش ضامنين نشوف بعض تانى
ده لسه وداع يوم التلات اللى هيكون فى مى وميرا وساره (مش هقولك اسمكم الحركى علشان الاحراج وعلشان مفضحكوش)
فى النهايه على رايى …… الهبله اللى الموبايل اتملى الكلمه دى
(والنبى مالينا اللى بعضينا)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سلام يا احلى صحاب فى الدنيا

21 comments:

Anonymous said...

هو فعلا يامروه فراق الاصحاب صعب قوى وخصوصا لما نتعلق بيهم وتزيد درجه الصداقه بينا
بس هنعمل ايه دى الحياه شويه نتجمع وشويه نفترق
بس ان شاء الله تفضلى مع اصحابك على طول وممكن تتفقوا على يوم تخرجوا فيه ولو انها بتبقى صعب اننا نتجمع كلنا بس ان شاء الله يحصل

سلام

R-H-S said...

انا مكنتش ناوي اسلم علي حد
بس الحمد لله سلمت عليهم كلهم قبل ما امشي
لو ربنا كتبلنا عمر هنتقابل تاني ان شاء الله دول هما يدوب تلات شهور يعني مش معضله مش محتاجه الزعل والقهر مع اني حست اني تخلصت من شويه ناس كدا كانوا قارفيني
الحمد لله

ملحوظه : انتي غاويه يعني تتعبينا وحطاه الword verification
شيليها الله يكرمك

En.RaMy said...

والله يا مرمر اليوم انهارده كان جميل جدا
ومش عايزين نقلبه غم

يعني كلنا مبسوطين وشوفنا اصحابنا كلهم وسلمنا عليهم

معلشي نسيت اقلك الف مبروك انهارده علي فرح اختك

وإن شاء الله كل الأصحاب تسأل علي بعضها لحد ما ربنا يكتبلنا عمر جديد ونقابل أصحابنا تاني

يا رب ما تحرم حد من صاحبه

marmar said...

سولا ردت عندى
لايكونكن
هههههههههههههههههههههه

فعلا يا سولا الفراق حاجه وحشه بس هنعمل ايه
هى الحياه كده
(الحياه قابل وفارق والحكم فيها القدر)
وان شاء الله هنتقابل كلنا تانى لاننا كلنا قريبين من الزقازيق مش ناس علشان نشوفهم لازم نهاجرلهم المنصورة مش انتى طبعا
ههههههههههههههه

marmar said...

هو الكل مكنش ناوى بسلم على حد ولا ايه؟؟

وانت بتتكلم على التلت شهور كانهم تلت ساعات ان لم يكن تلت دقايق كده ليه؟؟!!! كتاااااااااااااااار جداااااااااا

عالعموم ربنا يجمعك مع الناس اللى بتحبهم ويبعد عنك الناس اللى قرفينك

marmar said...

نسيت اقولك يا جهاد انى شلت
الword verification
علشان انا اتحطت معايا بالصدفه بس علشان مش بتظهر عندى مخدش بالى
سورى بجد
وياريت كل اللى عنده يشيلها لانها مستفزة
سلام

marmar said...

هو فعلا كان يوم حلو لانه اخر يوم
بس كان يوم وحش لان انا عندى الاجازة بتبقى خنيقه جدا نظرى بينعدم فيها بسبب النت مع ان النت بقى خنيق بس الدراسه اخنق من ناحيه المذاكره واحلى من ناحيه قاعده الكليه وتميعتنا اللطيفه اللى بناخد عليها كميه سيئات لو اتوزعت على مذينة تكفى
ههههههههههههههههه
وعالعموم الله يبارك فيك وكانك قلتها بالضبط
وعقبالك ان شاء الله

ويارب متحرمش حد من صاحبه او حد بيحبه ابدا

شكرا يا رامى على ردك

سلام

ahmedomar said...

ياه يا مرمر

لحظة الفراق دى لحظة وحشة جدا

لسة راجع من المحطة وانا بوصل اصحابى بجد مكنش نفسى يمشوا

علشان اخلص حالة الكابة اللى كانت موجودة طردتهم من الزقازيق علشان نضحك شوية

ربنا يخليلك كل اصحابك يارب

ويخليلى انا كمان كل الناس اللى بحبهم

marmar said...

هى يا احمد دى سنة الحياه

الحياه قابل وفارق

وهى فعلا صعبه جدا

بس ان شاء الله كلنا نرجع نتقابل مع اللى بنحبهم من تانى

واطردتهم من الزقازيق براحتك ماهم بيقعدوا يشتموا عليها
هههههههههههههههه

يلا خير

سلام

صفا سارة said...

ازيك يا مرمر
فعلا اخر يوم فى الكليه كان جميل وصعب عن الجميع بس ان شاء الله الاجازة بتفوت بسرعة وترجعى تانى وتشوفيهم

Ahmed Fahmy said...

ان شاء الله الاجازة تفوت بسرعة و بكرة تبقي الدراسة تاني علاطول
هههههههههههههه
كان يوم حلو بس صعب و عدي تمام الحمد لله
مش عارف الوقت دة هيعدي ازاي بس يا رب يعدي بسرعة
سلام يا مرمر

Anonymous said...

لا تعليق
انتي عارفه يا مروه
انا الوحيده اللي نكدتي عليا اخر يوم وان كنت ناسي افكرك
انما نقول ايه ....يلا ادي حال الدنيا

7oR@$ said...

مروة هانم

في البداية بقول ازيك

وبعدين أدخل في الموضوع

أنا كمان رغم إني مليش أصدقاء أوي يعني بس زعلت شوية بس بصراحة كنت فرحان أكتر علشان حرجع ألعب كورة تاني
ههههههههههههههههه الصداقة شئ جميل بس المهم نلاقي الصديق الحقيقي

سلامي ليكي ولأسرتك

marmar said...

انا الحمدلله كويسه يا صفا

ونفيش اقرب من الايام وان شاء الله كله بيعدى ونتقابل تانى

سلامى

marmar said...

فهمى باشا اللى كل ما يشوفنى يقولى النت زباله ومش عارف ارد
اخيرا رد

وانا عارفه انه كان يوم حلو بس صعب بس الحمدلله انه عدى
ههههههههههههههههههه
no comment

وان شاء الله تيجى الدراسه تانى مفيش اقرب نت الايام

سلام

marmar said...

هههههههههههههههههههههه

عرفتك من طريقه كلامك ومش محتاجه نيك نام علشان اعرفك

بس انتى عارفه انى مش انا اللى نكت عليكى ادعى بقى على اللى نكد عليكى
انا ماليش دعوه انا كنت وسطه خيييييير
ههههههههههههههههههههههههههه

ومتخفيش ده مش موقف يتنسى ده انتى جبتيلى هستريه ضحك قبل وبعد الامتحان
ههههههههههههههههه
سلام يا عسل

marmar said...

ههههههههههههههههه

حلوة مروة هانم دى

عالعموم انا الحمدلله كويسه

بس انا اللى اعرفه ان الناس اللى بتسافر بتكون فرحانه علشان هترجه بيتها وكده مش علشان هتلعب كورة
ههههههههههه

وفعلا الصداقه شىء جميل بس اما تلاقى الصديق الوفى وتحس بيه

وسلامك وصل ليا ان شاء الله يوصل للاسرتى بس اما يصحوا لا الساعه 5 الفجر

سلام

Anonymous said...

موضوع جميل يا مروة

واخر يوم ف الامتحانات بيبقه جميل اووى وف نفس الوقت صعب علشان بنفارق بعض
بس بيبقه جميل علشان بنقعد بقه بعد الامتحان كتير ونقعد نهزر والى يتصور وبعدين كل شويه وحده تمشى ونعيط كأننا مش هنشوف بعض تانى

بس الفراق بيعرفك غلاوة اصحابك عندك وغلاوتهم ليكى

ربنا يخليلك اصحابك يااارب

وشكرا على الموضوع

marmar said...

انتى اجمل يا ايمى

واخر يوم حلو ووحش مع بعض

مع ان الاجازة دى مش حاسه اننا مش بعاد عن بعض اوى ممكن لاننا لسه فى اول الاجازة

يارب يخليلى اصحابك ويخليلك اصحابك

سلام يا قمر

أسير الجراح said...

كلامك ممكن يتعمل منة موضوع جامد اوى


بس ياريت ميكنش فراق

ان شاء الله تتجمعو بسرعة والاجازة

رغم انكو ما صدقتو ان الاجازة جت بس

الاشتياق لبعضكم كبير اوى

ربنا ما يحرمكو من بعض


وتتجمعو من تانى

وانا واثق ان كلمة صداقة دى معناها كبير اوى اوى

معنى كدة ان مفيش حد هيقصر مع التانى


وربنا ما يحرمكو من بعض

تحياتى



اسيــــــــــ الجراح ــــــر

marmar said...

اهلا وسهلا بيك اسير الجراح

وان شاء الله ميكنش الفراق ولا حاجه ونتجمع تانى على خير ان شاء الله

سلامى