Tuesday, June 24, 2008

الولاد

النهارده كنت تعبانة كده وعايزة انام فقعدت عالسرير شويه مش جالى نوم وفجاه وبدون سابق انظار خطر فى دماغى انى اكتب موضوع عن الولاد اللى شفتهم فى الحياه دى

اولا:- الولاد الملتزمه بجد يعنى بيحاول يعمل اللى يامرنا بيه ربنا من غيراى مبررات


ثانيا:- الولد اللى عايز يعمل فيها ملتزم بس هو .......... على راى المثل
(من بره هله هله ومن جوه يعلم الله) هههههههه


ثالثا:- الولاد اللى نفسها تتعرف على بنات وهو ده هدفهم فالحياه


رابعا:- الولد اللى بيحب بجد


خامسا:- الولد الخاين


سادسا:- الولد اللى نفسه يتعرف على بنت بس مش عارف لاى سبب ممكن يكون عايز يتعرف لمجرد الصداقه مش لازم حب بلاش نيتكم السوده دى


سابعا:- الولد اللى نفسه يتعرف على بنت بس اما يتعرف عليها يضيعها منه لاى سبب وومكن يكون عايز يتعرف عليها لمجرد اشباع رغبه انه يتعرف عليها بس


ثامنا:- الولد اللى بيحب ينتقم من اى بنت وممكن يمثل عليها الحب لهدفه الدنىء ده


تاسعا:- الولد اللى نفسه يتعرف على بنت وحده بس وتبقى دى مراته بعد كده ان شاء الله


عاشرا:- الولد المدمن


الحادى عشر:- الولد المغرور


الثانى عشر:- الولد دلوع بابى ومامى


الثالث عشر:- الولد اللى عايز يقلد صحابه وخلاص


الرابع عشر:- الولد اللى بيخاف من الناس زى ما يكون الناس دول اللى هيحاسبوه


الخامس عشر:- الولد الواطى هههههههههههههههههههه
ملحوظه ( كلمه واطى عندنا عادى مش عيب ولا حاجه) علشان اللى ميعرفنيش



انا كان فى دماغى انواع كتير بس ده اللى فكراه دلوقتى
دلوقتى ممكن تحدد انت من انهى نوع ولو عايز تكتب حاسس انك من انهى نوع اكتب

وطبعا الموضوع مش للولاد فقط البنات برده تقول ايه اكتر نوع قبلتيه ومن الانواع دى
ولو قسمنا البنات نفس التقسيمه دى انتى من انهى نوع فيهم

ومحدش يجى يسالنى هو انا من انهى نوع كل واحد ادرى بنفسه هههههههههههههه علشان ردى مش هيعجب ناس كتيرة انا عارفه نفسى ههههههههههههههههههههههه

سلامى

24 comments:

Che Ahmad said...

كل دول انواع عرفتيها قشطة عليكي والله يا مرمر

انا بقي عايزك انتى تقولي انا من اي نوع :P

مستني اجابتك
تشي

marmar said...

جيفارا بص قول انت شايف نفسك ايه وانا هرد عليك بس فالبلوج يعنى فضايح عينى عينك

هههههههههههههههههه

سلام

Che Ahmad said...

ههههههههههههههه

ماشي يا بتاعه الفضايح

انا بقي فى حكاية العلاقة بين الولاد والبنات فبتعامل مع البنات كأصدقاء زى الولاد عادي يعني مش علشان حاجة كلهم اصدقاء زى بعض اما فى حكاية الحب فمش شايف مشكلة اعرف كذا بنت كأصدقاء لكن واحدة بس بتحتل القلب وبتكون مكانتها اعلي منهم كلهم
فى فروق بسيطة بقي فى الصداقة بين الولد وبين البنت
يعني انا ممكن ارزع واحد صديقي زى فهمي بالبوكس فى وشة مقدرش اعمل كدا معاها
اقدر اقعد جنبه او اضربه واديله بالشلوت كمان لكن البنت لا
ممكن اشتمه واغلط فيه لكن هى لا

دا رأيي يعني

تحياتي
تشي

Nada said...

شوفى يامرمر فى نوع نسيتى تقوليه للاسف اللى هوه يقول ايه احبها اه اتجوزها لأ
تلاقى الولد من دول يستلمك نظرات وتسبيلات ويتمسكن لحد مايتأكد انك بتحبيه وفجأة تلاقيه راح وارتبط بواحده تانية من غير سابق انذار بجد حسبى الله ونعم الوكيل فى النوع ده سلام ياقمر..

marmar said...

بما انى فضحيه بس انامكنتش عايزة اقول على حد حاجه بس علشان طول لسانك هقول

الولد اللى نفسه يتعرف على بنت بس مش عارف لاى سبب ممكن يكون عايز يتعرف لمجرد الصداقه مش لازم حب بلاش نيتكم السوده دى

بتحب الصدقات الى حد ما بصرف النظر هى صح ولا لا هتجيب مشاكل ولا لا ممكن مغامر حبتين



الولد اللى بيحب ينتقم من اى بنت وممكن يمثل عليها الحب لهدفه الدنىء ده

ساعات بحس انك نفسك تنتقم لو بنت نهت علاقه او حاجه



الولد اللى بيخاف من الناس زى ما يكون الناس دول اللى هيحاسبوه

دى بقى انت عكسها 360 درجه
حضرتك بكج ومش بيهمك


كفايه كده والاخيرة طبعا انت عارف انها فيك ههههههههههههههههههههه
دى الاكيده فالموضوع كله

كفايه عليك كده
سلام

marmar said...

بصى يا ندى ده نوع اصلا من ضمن الولد الواطى وميستحق انك تتكلمى عليه

وشكرا على ردك يا قمر

وتصبحى على خير

سلام

Che Ahmad said...

تمام كلامك الاخيرة فيا فعلا والباقي شكلك ما تعرفنيش :P

بقي انا بنتقم والله انت ما عارفه حاجة

قال بنتقم قال دا انا طيب واسئلي فهمي حتى

marmar said...

قال طيب قال
هههههههههههههههههههه

مبيشكرش فى نفسه الا ابليس معدايا طبعا لانى انا بشكر فى نفسى كتير وبقعد اقول انا عسل
هههههههههههههههههههههههه

سلامى يا جيفارا مع انى مقلتش كل اللى فى نفسى بس كفايه عليك كده

تصبح على خير

سلام

Che Ahmad said...

العفو يا افندم

إذا كنت انا ابليس فانتى الاستاذ بتاعي

هع هع هع هع دي ضحكة تلميذ سيادتك

marmar said...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

no comment

ايموشن واحد بيطلع لسانة

Che Ahmad said...

هههههههههههههههه

مش مكسوفة وانتى مطلعه لسانك كدا

شكلي هعمل بوست عن انواع البنات وليلتك هتبقي طين معايا

ومش هسمع للكلام بتاع من علمني حرفا دا يا ابليس الكبير قوي سيادتك :P:P

مااااااااااااااااشي

marmar said...

هههههههههههههههههههه

ايموشن بقى واحد مكسوف

هههههههههههههههههههههه


واعمل يا عم اللى انت عايزة وقول رايك فيا كمان

سلام

ahmedomar said...

اية البهدلة دى بس

انتى تقعدى كل دة متدخليش وتلاجعى كدة بردة يا مرمر

انا الحمد لله معرفش انا من انهى نوع p:-

اللى يعرفنى ممكن يحكم عليا

وفى نوع كنت تمنى انى اكونه وانى اعرف اكونه

تحياتى يا مرمر

واهدى علينا شوية بقى

ههههههههههههههههههههههههههههههه

halaS demahoM said...

موضوع مش وحش
بس يا ريت كل واحد هو شايف نفسو من انهي نوع بس
انا لو عن نفسي احتمال اكون من النوع التاني بس مش قوي كده
وللاسف معكوسه
فاهمني
يعني انا من جوه هالا هالا ومن بره يعلم الله

بس لازم يكون في نوع غير الموجودين لاني مش شايف نفسي في ولا نوع من دول احتمال يكون الثاني هو الاقرب بس مش انا.....
ولا يكونش دول كل انواع الولاد وانا مش ؟؟؟؟؟
لا يا جدعان هتشككوني في نفسي

marmar said...

هههههههه
ولا بهدله ولا حاجه
انا حاجه طقت فى دماغى قلت اكتبها

وفى حد ميعرفش نفسه برده
هههههههههههههه
انت احمد عمر اللذيذ الرايق زى ما بتقول على نفسك
هههههههههههههه

وحاضر ههدى علي الولاد شويه وهقلب على البنات
هههههههههههههه

سلام

marmar said...

اهلا وسهلا محمد لاول مره فالبلوج

واول مرة اسمع المثل الجديد ده من جوة هلا هلا ومن بره يعلم الله

منكم نستفيد
ههههههههههه

واكيد مش هتشوف نفسك فى وحده كامله بس هتلاقيك واخد كذا صفه من كذا وحده

ومتشكش فى نفسك ولا حاجه ممكن اكون نسيت اكتب نوعك ولا حاجه
هههههههههههههه

سلام

Anonymous said...

ياترى ما سألتى نفسك انتى اى واحده فى دول

بس على فكره انتى غلطانه من قبل ما تجاوبى

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marmar said...

اهلا وسهلا بيك فالبلوج عندى

منور من غير ما تقول حتى اسمك مع انك مش قلتله بس انا عرفاك بنسبه 100%...
مش عايزة تاكيد وكفايه الموضوع اللى منزله عندك علشان اعرفك

وانا منزلتش الموضوع قبل لما اكون عارفة انا مين فى دول ودة مش رايى فى نفسى انما رايى الناس اللى حواليا وبدون كذب او خداع لان كل انسان زى ما فيه الحلو فيه الوحش لان محدش يعرف يحكم على نفسة صح ابدا وعلى فكرة انت متعرفش انا طلعت مين فى دول علشان تعرف انى غلطانة

بس اللى اعرفه انى عمرى ما كنت مغرورة او خاينه

سلام يا حاسبات

Anonymous said...

السلام عليكم
ايه يامر مر اللى انتى عاملاه ده
ههههههههههه
هو موضوع ممكن يكون كويس بس للى عنده خبره كبيره فى الحياه وقابل نااس كتير علشان يقدر يحكم بالشكل ده

وكمان صعب قوى ان الواحد يوصف نفسه المفروض ان ده بيتعرف من اطباع الناس عنه يعنى الناس اللى انتى بتتتعاملى معاهم اكيد يقدروا يححدوا شخصيتك اكتر منك

وياريت تقوليلى بصراحه انا بقى نوعى ايه

ميرسى ع الموضوع

marmar said...

ازيك سولا؟؟

انا مقلتش ان الانسان هو الللى بيحكم على نفسه انا قلت هو شايف نفسه ايه؟؟؟ واكيد برده الناس شيفاه زى ما هو بس مختلف
بس لو هو بيعامل الناس بطبيعته يبقى زى ما هو شايف نفسه الناس شيفينه

ومن ناحيه انتى ايه؟؟

انتى عسل

ههههههههههههههههه

سلام يا قمر

ghost_hunter said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله يا أخت مرمر انا ما قصدتش انى اضايقك بس حبيت اعرف انتى هاتقولى ايه مش اكتر

وبالنسبه للموضوع اللى عندى هو منقول من منتدى للاغانى
www.mix2day.net

ولو حابه تتاكدى خشى وشوفى بنفسك
وتحياتى مره تانيه وتقبلى اعتذارى

marmar said...

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

اول ظاهر ان حضرتك حاسبات اللى رد قل كده

ثانيا ا انا متضايقتش ولا حاجه بس انا رديت بناء انك متعرفنيش فتحكم عليا انى اى نووووع ازاى؟؟

وياريت متكنش زعلت

واكيد منور البلوج

سلام

ghost_hunter said...

لا ازاى مش عارفك وانا حاسبات وبعدين انا اسمع عنك كتير واعرف اخبارك

marmar said...

طيب الحمدلله