Wednesday, June 25, 2008

الليله بس..

ولاول مره قررت اعمل حاجه عالكمبيوتر بدل ما انا قاعده 24 ساعه اكلم صحابى واتفرج على المواقع وانزل افلام

فكنت قعده متضايقه وحاسه ان النت خنيق مووووووووووت فلقيت عندى البرنامج بتاع الفلاشات فقلت اجرب اعمل فلاشه فحطيت صور ملهاش علاقه بالاغنيه فالاول ويعدين اقعدت اجرب طبعا مكننش عارفه اعمل حاجات كتير فيها بس الحمدلله بمعاونه صحابى عملت فلاشه

الليله بس

من هنا

نزلوها وقولولى رايكم ايه ؟؟

وشكرا لكل اللى ساعدونى

واستنوا الفلاشه الجايه هتكون دينيه ان شاء الله

12 comments:

7oR@$ said...

مروة هانم

إيه الحاجات الجميلة دة بجد حلوة الفلاشة أنا نزلتها بس قبل ما تظهر جبتها من الكنترول ههههههههههههههه بس انا مستني منك فلاشات تانية أنا لما عملت أول فلاشة قولت مش عامل تاني من كتر ما اتخنقت فيها بس متعمليش زيي ههههههههههههه
بس بجد حلوة أوي
شكرا ليكي

أحمد عنتر
حورس

marmar said...

نفسى اعرف ايه حكايه مروة هانم دى يا عنتر باشا
هههههههههههههههههههه

والحمدلله ان الفلاشه طلعت حلوة وعجبت اول واحد رد عالبلوج عندى عقبال ما تعجب الناس كلها ان شاء الله
ايه ده انت جبت الفلاشه من الكنترول بدل ما تجيب نتيجتك ولا ايه
هههههههههههههههههههه
ماقالوليش انهم هيوزعوها هرفع عليهم قضيه


شكرا على ردك

Anonymous said...

فلاشه جميله .. بس الزمن بتاعها قليل .. عموما بدايه موفقه :)
تحياتي،،
Comandor

Anonymous said...

جميلة يا مرمر

مش بعرف ف الفلاش للاسف .. بس جميلة بجد

وف انتظار التانية وتبقه احلى
وكويس انك قررتى تعملى حاجه ف الاجازة

عقبالى لما اجتهد ف الى انا فيه

بداية موفقه ياجميل

marmar said...

شكرا كوماندور على ردك

وهى فعلا صغيرة بس علشان كنت بجرب

والحمدلله انها عجيتك


سلام

marmar said...

مرسى سا ايمى على ردك يا جميل وان شاء الله تنجحى ف اللى بتعمليه وانا عارفاه بس مش هقول علشان الحسد

ههههههههههههههههههه

ربنا معاكى يا جميل

سلامى

Anonymous said...

جمييييييييييله البت دى من يوم ماعرفتها وهى مبدعه ونفسى تعلمنى واديها كل يوم ربع جنيه مش خساره فيها والله


مووووووورا

marmar said...

هههههههههههههههههههههههه

خلاص يا سمر انا موافقه البيت قريب تعاليلى كل يوم وهاتيلى فى ايدك باكو شيبسى او شيكولاته
هههههههههههههههه
وعالاقل اما اقولك وانتى قدامى اسهل ما اقهد اشرح لك عالميل

بس اتاخرى ضويه ياريت تيجى بعد 12 بالليل لانى بصحى الساعه 3 العصر علشان ابقى مركزة معاكى
ههههههههههههههههه

سلام يا قمر

ahmedomar said...

فلاشة جامد جدا يا مرمر

الاغنية رززززززززززعة

والصور حلوة

بس لو كانت طويلة شوية بس

بداية موفقة

ومبروك استغلال الاجازة

ومنتظر الجديدة

اللذيذ

عموووووووووووووووووووووور

marmar said...

شكرا يا عمر على ردك


وهى فعلا صغيرة لانى كنت بجرب بس مش عارفه هتكمل ولا لا

ان شاء الله المرة الجايه تكبر

سلامى

Ahmed Fahmy said...

مبرووووووك يا مروة اول فلاشة
عقبال ما يبقوا كتيييييييير
جامدة الفلاشة يا مروة و بداية جامدة جدا
مستنيين كتير بقي و بدعوكي لمنافسة

سلام

marmar said...

اممممممممممممممم

منافسه يا فهمى من دلوقتى مش ملاحظ ان ده حرام يعنى انا لسه بتعلم وانت كمان اللى معلمنى حاجات كتير دلوقتى تيجى تقولي نافسينى

من علمنى حرفا صرت له مرمر
ههههههههههههههههههههههههههه

شكرا يا فهمى على تعاونك معايا وانا طبعا منكرش انك اللى ادينى البرنامج وانك اللى علمتنى عليه

مرسى ليك

سلامى